23-06-2026
Την Τετάρτη 17 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η Τελετή Βράβευσης των Πρωτευσάντων/Πρωτευσασών Φοιτητών/Φοιτητριών της Σχολής Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος του Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Εκ μέρους του ΕΟΑ Λεμεσού, ο Γρηγόρης Παναγιώτου απένειμε τιμητικό δίπλωμα στον φοιτητή Αλέξανδρο Νικολάου.
Θερμά συγχαρητήρια στους πρωτεύσαντες φοιτητές και φοιτήτριες για τη διάκρισή τους, καθώς και σε όλους τους φοιτητές και τις φοιτήτριες για την αφοσίωση, την επιμονή και την προσπάθεια που κατέβαλαν καθ’ όλη τη διάρκεια της ακαδημαϊκής χρονιάς.
Τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη μελλοντική τους πορεία.
ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ
23 Ιουνίου 2026